Настоящите Правила ви се предоставят преди сключването на договора за покупка, по начин, който да гарантира неограничен достъп до текста с Правилата. Моля, прочетете Правилата преди да отворите акаунт в електронния магазин или преди да закупите продукти, без да имате регистрация.
Онлайн магазинът, действащ под домейна www.supersklep.bg, се управлява от фирмата Cool Sport sp. z o.o. sp. k., вписана в Националния съдебен регистър под номер 0000078324 в Окръжния съд на Krakow-Śródmieście, раздел IX. Данъчен номер (NIP): PL677-19-50-257. Седалище на фирмата: ul.Handlowców 2, 32-085 Modlniczka, Полша.
Нашата фирма също така е регистрирана в данъчната служба за Прага 1, под номер 2349/2012. Ние сме платци на чешкия ДДС.
Клиентът може бързо и ефективно да се свърже с Продавача по имейл (адрес: info@supersklep.bg) или по телефона (телефонен номер: +48 453 073 841 - обслужване на клиенти на английски език). от понеделник до петък между 8:00 и 16:00 часа. Адресът за кореспонденция на електронния магазин е:
Big Arena Ltd.
232 - Olza Logistic - SUPERSKLEP
Plovdiv 4204, Goliamokonarsko shose 29, Bulgaria
I. Общи условия
1. Търговските условия регламентират правилата за извършване на поръчки и продажба на продукти в онлайн магазина SUPERSKLEP.
2. Преди да се регистрира и да направи поръчка, клиентът ще бъде помолен да се запознае с търговските условия на магазина SUPERSKLEP и да ги приеме.
3. Преди да направи поръчка на промоционални продукти, клиентът ще бъде помолен да се запознае с търговските условия, приложими за промоционални продукти и да ги приеме.
4. SUPERSKLEP продава само през Интернет.
5. Договорът за покупка, сключен за продажба на продукти, е в съответствие с полското законодателство и е на български език.
II. Представяне на продуктите
1. Магазинът SUPERSKLEP е положи всички усилия да гарантира, че публикуваните данни не съдържат грешки или неточна информация.
2. Ако описанието не съответства на снимката или ако зидакншсше са дефектни, клиентът е длъжен незабавно да информира за това оператора на магазин SUPERSKLEP.
3. Всички цени, посочени в предложенията, включват ДДС.
4. Посочената цена за всеки артикул е валидна към момента на извършване на поръчката. Магазинът си запазва правото да промени цената на продуктите в офертата и да добавя нови продукти към офертата на онлайн магазина.
5. Магазинът си запазва правото да обявява, отменя или прави промени в промоционалните оферти на уебсайта на магазина. Отмяната или промените в промоционалните оферти, обаче, изисква съгласието на клиентите, чиито права и задължения са засегнати от промяната или отмяната.
6. Цялата текстова информация и снимки на отделните продукти, достъпни на уебсайта SUPERSKLEP, са защитени с авторски права. Забранено е копирането и разпространението им, използването им за търговски цели и за представяне в други уебсайтове, без наше разрешение.
7. Всички търговски марки и имена се използват само за целите на представянето и са собственост на производителите.
III. Регистрация на клиенти
1. Клиентът може да се регистрира в уебсайта на електронния магазин, но предлагаме и възможност за пазаруване без регистрация. Регистрацията е безплатна и се извършва чрез попълване на регистрационен формуляр в уебсайта на магазина.
2. Регистрацията изисква от клиента да прочете и приеме Правилата на електронния магазин. Регистрацията означава сключване на договор за предоставяне на услуги по електронен път.
3. Могат да се регистрират физически лица (лица на възраст над 13 години или със съгласието на родителите). Същите условия важат и за клиенти, пазаруващи без регистрация.
4. При регистрация и поръчка без регистрация, клиентът е длъжен да предостави верни данни. Магазинът може да провери данните, предоставени от клиента. В случай, че предоставените данни пораждат съмнения относно тяхната достоверност (несъществуващ град или улица, посочване на фиктивно лице като получател), електронният магазин може да поиска от клиента да коригира данните чрез електронна поща или по телефона. В случай, че клиентът не коригира данните, електронният магазин може да се откаже от договора след изтичането на 10 работни дни от датата на сключването му.
5. Личните данни на клиентите се събират изключително за нуждите на магазина и се обработват за финансовата дейност на компанията, за осъществяването на промоционални и рекламни събития и в съответствие с изискванията за защита на данните съгласно Закона от 29 август 1997 г. (Сборник със закона на Република Полша 1997 г. № 133 пар. 833) за защита на личните данни. Вашите лични данни могат да бъдат предоставени на куриерските фирми: PPL, UPS, DHL, DPD, GLS, InPost, Olza Logistic, Чешка поща и Полска поща, за да доставят поръчаните продукти.
6. След приключване на регистрацията, Клиентът получава достъп до индивидуален клиентски акаунт, който позволява пазаруване в електронния магазин след влизане.
7. Клиентът може да прекрати договора за предоставяне на услуги по електронен път по всяко време. За да прекратите този договор, трябва да анулирате клиентския си акаунт или да изпратите известие за отказ от договора за предоставяне на услуги по електронен път на имейл адрес: info@supersklep.bg (обслужване на клиенти на английски език)
8. Прекратяването на договора за предоставяне на услуги по електронен път не оказва влияние върху договорите за покупка, освен ако магазинът и клиентът не решат друго.
IV. Процес на поръчка
1. Поръчки се приемат само по електронен път в уебсайта www.supersklep.bg - 7 дни в седмицата, 24 часа в денонощието. Купувачът изпраща поръчката до продавача, като кликва върху бутона „ПОРЪЧВАМ И ПЛАЩАМ“.
2. Поръчките се обработват в делнични дни от 08:00 до 16:00 ч.
3. Минималната стойност на поръчката е 45 BGN.
4. След като направи поръчката, всеки клиент ще получи на регистрирания от него имейл адрес информация за приемането на поръчката и номера й.
5. Подаването на поръчка е равнозначно на сключване на договор за покупка с електронния магазин SUPERSKLEP.
6. Клиентът може да направи промени в поръчката или да я отмени изцяло до момента на издаване на данъчния документ. В случай, че решите да направите промяна или да анулирате поръчка, необходимо е да направите това на панела във вашия акаунт в SUPERSKLEP или да се свържете по телефона с отдела за обслужване на клиенти на магазина. Направените промени не оказват влияние върху правото на клиента да се откаже от договора за покупка. Това право се споменава в параграф VI от настоящите правила.
V. Обработка на поръчки
1. Електронният магазин е длъжен да доставя неповредени и продукти без дефекти.
2. Поръчката ще бъде обработена при условие, че продуктите са налични на склад или при доставчиците на магазина. В случай на липса на някой от поръчаните продукти, клиентът ще бъде уведомен за състоянието на поръчката, за да може да реши как иска да се процедира (частично изпълнение на поръчката, удължаване на времето за изчакване, анулиране на цялата поръчка).
3. Поръчките се обработват според това кога са направени и до изчерпване на количествата.
VI. Връщане на поръчани продукти
1. Съгласно Закона от 30 май 2014 г. „За правата на потребителите“ (Сборник със закони на Република Полша 2014 г., пар. 827), клиентът - потребител има право да се откаже от договора за покупка, без да посочва причина, в рамките на 30 дни от доставка. За да се спази определеният срок е достатъчно да се изпрати известие за отказ от договора за покупка преди изтичането на споменатите 30 дни.
2. Съгласно Закона от 30 май 2014 г. „За правата на потребителите“ (Сборник със закони на Република Полша 2014 г., пар. 827), клиентът-потребител има право да се откаже от договора за предоставяне на услуги по електронен път, без да уточнява причина, в рамките на 14 дни от сключването на този договор. За да се спази определеният срок е достатъчно да се изпрати известие за отказ от договора за покупка преди изтичането на споменатите 14 дни.
3. Оттеглянето от договора може да стане чрез известие за отказ от договора, например чрез подготвен формуляр. Известието за оттегляне трябва да бъде изпратено по електронна или чрез традиционна поща на следните адреси:
имейл адрес: info@supersklep.bg
пощенски адрес:
Big Arena Ltd.
232 - Olza Logistic - SUPERSKLEP
Plovdiv 4204, Goliamokonarsko shose 29, Bulgaria
4. Продавачът ще изпрати, без излишно забавяне, имейл на Потребителя, потвърждаващ получаването на известието за отказ от договора за покупка.
5. Потребителят има право да се откаже от договора за покупка, без да има допълнителни разходи, с изключение на:
a). допълнителни разходи на Потребителя, които са резултат от избрания начин на транспорт, който е различен от предлагания от Продавача най-евтин вид транспорт,
b). разходи, свързани с връщане на продукти (пощенски разходи),
c). разходи, свързани с връщането на продукти, ако естеството на артикула не позволява изпращането му по пощата.
7. Клиентът е длъжен да избере такъв начин на транспорт, чрез който изпратените стоки да пристигнат в неповредено състояние.
8. Клиентът носи отговорност за намаляването на себестойността на продуктите в резултат на използването им не по предназначение.
9. Продавачът ще върне на Потребителя всички извършени от него плащания (включително транспортните разходи, с изключение на случаите, посочени в т. 5), не по-късно от 14 дни от датата на получаване на известието за отказ от договора за покупка, изпратено от Потребителя. Продавачът ще възстанови парите по същия начин, по който са получени, с изключение на случаите, когато Потребителят се съгласява с промяна в начина на възстановяване на сумата и тази промяна не изисква допълнителни такси.
10. Магазинът няма да приема пратки с наложен платеж или изпратени за сметка на получателя.
VII. Гаранция и рекламации за поръчани стоки
1. Клиентът има право да подаде рекламация относно изпълнението на предмета на договора за покупко-продажба или изпълнението на предмета на договора за предоставяне на услуги по електронен път. В случай, че клиентът открие дефект в закупения артикул, продавачът носи отговорност, посочена в Гражданския кодекс в пар. 556 и 5561-5563 (Сборник със закони на Република Полша 2014 г.).
2. Писмото с рекламацията трябва (но не е необходимо условие) да съдържа:
- име и фамилия на Потребителя,
- номер на поръчката,
- описание на дефекта и обстоятелствата за неговия произход и откриване,
- дата на закупуване на рекламирания продукт,
- информация за искания начин за разрешаване на рекламацията (замяна за друга бройка, поправка, намаляване на цената или възстановяване на сумата)
3. Писмото с рекламацията, съдържащо цялата горепосочена информация, ще улесни стартирането на процедурата по рекламация.
4. Писмата с рекламация може да се изпращат на електронната поща (на адрес info@supersklep.bg) или чрез традиционна поща (заедно с рекламирания продукт) на адрес:
Big Arena Ltd.
232 - Olza Logistic - SUPERSKLEP
Plovdiv 4204, Goliamokonarsko shose 29, Bulgaria
5. Рекламацията ще бъде уредена в рамките на 14 дни от получаването на рекламирания продукт от магазина и клиентът ще бъде информиран за резултата от рекламацията.
6. В случай на основателна рекламация повреденият продукт ще бъде поправен или заменен за друг (изцяло), а ако това е невъзможно (например поради изчерпване на продукта), магазинът ще върне на Клиента сума еквивалента на цената на продукта или ще предложи друг продукт, наличен в магазина.
VIII. Доставка
1. Разходите за доставка се заплащат от клиента (с изключение на поръчки на стойност над 65 BGN, които се изпращат безплатно).
2. SUPERSKLEP обработва поръчки в България и другите страни от Европейския съюз.
3. Поръчки до страни, различни от България, се изпращат чрез GLS куриер. Начинът на транспорт се определя от SUPERSKLEP. Пратките в България се доставят от GLS, Econt, Speedy.
4. Цените за доставка са посочени в таблицата ТУК.
5. В изключителни случаи транспортните разходи могат да се променят. Клиентът ще бъде информиран преди изпращането на продукта и ще може да се откаже от договора за покупка.
6. Максималното време за доставка е 14 работни дни. Този период започва в момента на:
- получаване на плащането на Клиента по сметката на Продавача (в случай, че Клиентът избере авансово плащане)
- сключване на договора за покупка (в случай, че Клиентът избере наложен платеж)
7. Пратките се доставят само в работни дни.
8. Ако върху опаковката има видими следи от повреда или опаковката е нарушена при приемане на пратката, съществува риск съдържанието на опаковката да е манипулирано от трета страна. В този случай трябва да откажете да приемете пратката, в присъствието на куриера да съставите протокол за щетите и да уведомите отдела за обслужване на клиенти на магазина.
IX. Плащане
1. Клиентите, които пазаруват в магазин SUPERSKLEP, се съгласяват с издаването на документ за покупка, който не съдържа подпис.
2. Изискването е да се издаде данъчен документ, който е доказателство за покупка. При поискване ще издадем и фактура с ДДС. Това изискване трябва да бъде посочено при извършване на поръчката.
3. При доставката на продукта, клиентът е длъжен да провери дали данъчният документ се съдържа в доставката.
4. Клиентът може да избере следните начини на плащане:
- Кредитна карта – плащането се извършва чрез услугата PayU,
- С превод по сметка посочен на уеб страницата на магазина,
5. Ако за начин на плащане е избрано авансово плащане (с кредитна карта, банков превод, плащане по сметка), клиентът е длъжен да плати плащането в рамките на 3 дни след подаване на поръчката.
Ако не бъде получено плащане, поръчката ще бъде анулирана без предизвестие до клиента.
6. По желание на клиента и след консултация със служител на магазина е възможно начинът на плащане да бъде променен.
X. Заключителни разпоредби
1. За да използва услугите, предоставяни съгласно настоящите правила, е необходимо клиентът да има:
- интернет браузър: Internet Explorer (версия не по-стара от 7.0), Mozilla Firefox (версия не по-стара от 3.0), Google Chrome (всички версии) или Opera (версия не по-стара от 2).
- включен Java Script
- активен имейл адрес
2. Нашият уебсайт използва бисквитки. Приемането на тези файлове гарантира, че уебсайтът работи по-добре. Цялата информация за целта на съхраняването на бисквитката и получаването на информация чрез нея е в нашата Политика за поверителност. Там ще намерите и информация за възможностите за определяне на условията за работа на бисквитките в настройките на вашия интернет браузър.
3. Промоционалните цени и намаленията не може да се комбинират.
4. За случаите, които не са описани в тези условия, е необходимо да се спазват разпоредбите на Гражданския кодекс и Закона от 30 май 2014 г. „За правата на потребителите“ (Сборник със закони на Република Полша 2014 г., пар. 827)
5. Европейската комисия предоставя възможност за използване на онлайн платформа за извънсъдебно разрешаване на спорове (т. нар. платформа ODR) на адрес http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Информираме ви, че не сме задължени да участваме в арбитражното производство.
ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ
Клиентът има право да върне закупените продукти, без да посочва причина, в рамките на 30 дни от получаване на пратката.
Продуктите могат да бъдат върнати, при условие че:
– са в първоначално и неповредено състояние,
– нямат признаци на употреба,
– са в оригинална фабрична опаковка * и с всички етикети.
* Имат се предвид най-вече оригиналните кутии от обувки, сноуборд автомати, очила и др. под., неповредени и незалепени с тиксо.
В случай на връщане, моля, изпратете пратката на адреса:
Big Arena Ltd.
232 - Olza Logistic - SUPERSKLEP
Plovdiv 4204, Goliamokonarsko shose 29, Bulgaria
Не изпращайте продукти с наложен платеж. Пратки, изпратени с наложен платеж, не се приемат.
На този адрес се намира пункт за събиране на пратки за много магазини, моля, уверете се, че служителят е посочил Olza Logistic - SUPERSKLEP като получател на пратката.
Изпратете снимка на етикета за доставка на адрес info@supersklep.bg
„Формуляр за отказ от договора за покупка“
Поставете върнатите продукти в найлонова торбичка или кутия - ако е възможно, използвайте опаковката, в която сте получили пратката. Не залепвайте оригиналната кутия за обувки с тиксо. Уверете се, че пратката е добре защитена. Изпратете пратката чрез Speedy или Еконт.
Съгласно Гражданския кодекс, доставчикът е длъжен да върне платената от потребителя сума не по-късно от 30 дни от оттеглянето от договора за покупка.
Ако към закупения продукт са били добавени други продукти като подарък, безплатно или на намалена цена (различни видове промоционални оферти), необходимо е тези продукти да бъдат изпратени обратно заедно с продукта, който искате да върнете.
Не изпращаме потвърждение за получаване на пакета. Ще получите информация за състоянието на върнатото в момента на разглеждането.
Върнатата сума е за цената на продукта. Сумата за доставка не се възстановява.
РЕКЛАМАЦИЯ
В SUPERSKLEP предлагаме само оригинални продукти с най-високо качество от реномирани компании. Доставяме продукти само от сертифицирани производители или оторизирани дистрибутори. Продаваме чисто нови стоки в оригинални опаковки.
Всеки продукт, закупен на уебсайта SUPERSKLEP.bg, може да бъде рекламиран съгласно гаранцията, до степен, посочена в Гражданския кодекс, за период от 2 години от датата на получаване на продукта от потребителя.
Ако искате да рекламирате продукти:
• Подгответе псисмена декларация с име, адрес, номер на поръчката, подробно опишете дефекта и искането за рекламация. За улесние и за правилно подаване на рекламацията, препоръчаме да използвате приготвения формуляр за рекламация:
"Свалете формуляра за рекламация"
• Изпратете ни рекламирания продукт заедно с попълнения формуляр за рекламация на адрес:
Big Arena Ltd.
232 - Olza Logistic - SUPERSKLEP
Plovdiv 4204, Goliamokonarsko shose 29, Bulgaria
Рекламацията ще бъде уредена в рамките на 14 дни от датата на получаване на продукта в съответствие с общите предписания и разпоредби за рекламациите. Клиентът ще бъде информиран за резултата от рекламацията по имейл или телефон (имейл адрес или номер на акаунта, посочени във формуляра за рекламация).
В случай на дефект или повреда, потребителят може да претендира съгласно гаранцията и да поиска:
• поправка на продукта (отстраняване на дефекти),
• замяна на продукта,
• намаляване на цената,
• прекратяване на договора за покупка.
В случай на призната рекламация, ние ще възстановим всички плащания, направени от вас, включително разходите за доставка до вас (с изключение на допълнителните разходи, произтичащи от избрания от вас начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен метод за доставка, който предлагаме) и разходите за доставка до магазина (не по-високи от най-евтиния метод за доставка).
SUPERSKLEP.bg не е производител на Продукти. SUPERSKLEP.bg не носи отговорност за гаранцията за продадените Продукти. Производителят може да носи отговорност за гаранцията на продадените продукти при условията и за периода, посочен в гаранционната карта. Ако гаранционният документ предвижда тази възможност, клиентът може да предяви своите претенции за гаранция директно до оторизирания сервизен център, чийто адрес е в гаранционната карта.
Ако имате някакви въпроси относно рекламацията, свържете се с нас:
имейл: info@supersklep.bg
телефон: +48 453 073 841 (обслужване на клиентите на английски език)
Ние сме онлайн магазин и продажбата на нашите продукти се извършва само чрез Интернет. Продуктите се доставят изключително по пощата/куриер. Не е възможно да закупите продуктите или да ги вземете от седалището на фирмата.
За нас най-важното е клиентът да получи поръчаните продукти възможно най-бързо. Съгласно закона и в съответствие с нашите търговски условия имаме максимум 14 работни дни за доставка на поръчаните продукти. В онлайн магазина SUPERSKLEP можете да очаквате доставка на пратката в рамките на няколко дни.
Срок за изпълнение на поръчката (1-3 дни)
Срок за доставка на поръчката чрез куриер (3-4 дни)
Събота, неделя и официални празници не са включени във времето за доставка и обработка на поръчката.
За доставка на поръчаните продукти използваме услугите на куриерската компания GLS, Econt, Speedy която осигурява бърза доставка, застраховка на скъпите продукти и висококачествени услуги.
Цена на доставката до България и до други страни на ЕС:
Метод на доставка | Безплатна доставка от | Разходи за доставка | |
---|---|---|---|
онлайн плащане | Допълнителна такса за наложен платеж | ||
DHL Service Point | 129 BGN | 5 BGN | --- |
Куриер DHL | 129 BGN | 5 BGN | --- |
Доставка от куриер GLS | 129 BGN | 5 BGN | --- |
Места за получаване на GLS | 129 BGN | 5 BGN | --- |
InPost | 129 BGN | 6 BGN | --- |
Офис | 129 BGN | 7 BGN | 3 BGN |
Доставка от куриер PPL | 129 BGN | 10 BGN | 3 BGN |
Доставка от куриер GLS | 129 BGN | 10 BGN | 3 BGN |
Poczta Czeska | 129 BGN | 7 BGN | 3 BGN |
Офис | 129 BGN | 9 BGN | 3 BGN |
Доставка от куриер GLS | 129 BGN | 12 BGN | 3 BGN |
Словашка пощенска служба | 129 BGN | 9 BGN | 3 BGN |
Доставка от куриер SPS | 129 BGN | 9 BGN | 3 BGN |
Доставка от куриер Urgent Cargus | 129 BGN | 13 BGN | 7 BGN |
Доставка от куриер FanCourier | 129 BGN | 13 BGN | 7 BGN |
Офис | 129 BGN | 9 BGN | 7 BGN |
Куриер DHL | 129 BGN | 9 BGN | --- |
Офис | 129 BGN | 11 BGN | 7 BGN |
Куриер DHL | 129 BGN | 9 BGN | --- |
Доставка от куриер GLS | 172 BGN | 13 BGN | --- |
Куриер DHL | 172 BGN | 11 BGN | --- |
Офис | 129 BGN | 11 BGN | --- |
Доставка от куриер Еконт | 129 BGN | 16 BGN | --- |
Доставка от куриер Speedy | 129 BGN | 16 BGN | --- |
Доставка от куриер GLS | 129 BGN | 18 BGN | --- |
Куриер DHL | 129 BGN | 11 BGN | --- |
Куриер DHL | --- | 16 BGN | --- |
Куриер DHL | --- | 20 BGN | --- |
Куриер DHL | --- | 24 BGN | --- |
Куриер DHL | --- | 65 BGN | --- |
Куриер на MeestWorld | 129 BGN | 6 BGN | --- |
Офис на MeestWorld | 129 BGN | 6 BGN | --- |
Meest Nova Poshta Punkty odbioru | 129 BGN | 6 BGN | --- |
Не изпращаме пратки до страни извън Европейския съюз.
В изключителни случаи разходите за доставка могат да се променят. Клиентът ще бъде информиран преди изпращането на продуктите.
Допълнителни разходи (например митнически разходи) могат да бъдат добавени за пратки до страни извън ЕС. Тези разходи не се определят от онлайн магазина SUPERSKLEP.
Всички пратки в нашия магазин са опаковани и проверени от двама служители, които взаимно се контролират. Пакетите са облепени с логото на нашата компания. Ако получената пратка има повредена лента или повредена оригинална опаковка и има подозрение, че с пратката е манипулирала трета страна, трябва да откажете да приемете пратката. Необходимо е да ни информирате за случая, за да може наш служител да разреши ситуацията.
Информация за изпращане на пратката от склада, включително номера на пратката, се изпраща на клиента по имейл. След като получите този имейл, можете да очаквате доставка в рамките на два работни дни. Чрез въвеждане на номера на пратката на уебсайта на GLS можете да разберете къде се намира пратката във всеки един момент.
Всяка пратка е придружена от данъчен документ или фактура с ДДС като доказателство за покупка. Освен това продуктите, при които има изискване за това, са придружени от инструкции за употреба и гаранционна карта.
В онлайн магазина SUPERSKLEP можете да влезете по всяко време във вашия акаунт и да проверите състоянието на вашата поръчка.
Плащане в България
В онлайн магазина SUPERSKLEP сами решавате по какъв начин да платите поръчаните продукти. Предлагаме тези възможности:
БАНКОВ ПРЕВОД – Предлагаме опцията за превод на пари по нашата банкова сметка или депозиране в нашата сметка в банката. В този случай условието за обработка на поръчката е нареждане на сумата по нашата сметка.
IBAN: BG41BNPA94401020093110
SWIFT: BNPABGSXXXX
Като вариабилен символ – съобщение за получателя – посочете номера на поръчката.
Плащането трябва да бъде наредено по сметката в рамките на три работни дни след извършване на поръчката.
БАНКОВ ПРЕВОД ОНЛАЙН – В този случай банковата транзакция се управлява и защитава от услугата PayU. След като изберете платежната система, ще бъдете пренасочени към уебсайт и след влизане в банковата си сметка ще можете да извършите плащане.
КРЕДИТНА КАРТА – След като направите поръчката си, ще бъдете пренасочени към уебсайта PayU, който осигурява плащанията с карта в нашия магазин. Връзката с този сайт е кодирана и 100% сигурна. Ще бъдете помолени да предоставите данни за картата, които след това ще бъдат изпратени директно до вашата банка. При този начин на плащане имате допълнителна опция за въвеждане на адрес за доставка, различен от вашия - благодарение на това, получателят на пратката не трябва да носи пари в брой при доставката.
ЧЗВ
ДОСТАВКА
Как ще получа поръчаните продукти?
На територията на България използваме услугите на куриерската фирма GLS, за да доставим поръчаните продукти.
Какво е времето за доставка?
Според закона, който трябва да спазват онлайн магазините, имаме 14 дни, за да доставим пратката. В случая с онлайн магазина SUPERSKLEP, можете да очаквате поръчаните продукти в рамките на няколко дни след поръчката. Обикновено това е в рамките на няколко работни дни от деня, следващ деня на поръчката. Събота, неделя и официални празници не са включени в общото време за доставка.
Възможна ли е договорка за взимане на пратката в определено време?
Пратките се доставят от куриерската фирма GLS в стандартното време от 8 до 18 часа. Ако през по-голямата част от деня сте на работа, можете да изберете адрес за доставка на работното място (адресът трябва да включва името на институцията и вашето собствено и фамилно име).
Как ще си получа пратката, ако не съм бил у дома при доставката й?
Ако куриерът от GLS не ви е намерил у дома, пратката ще бъде доставена повторно на следващия работен ден. Ако доставката не е успешна дори при втория опит, GLS ще съхранява пратката в съответното депо и ще предложи на получателя опцията за лично вземане. При трети неуспешен опит за доставка, пратката ще бъде върната на подателя.
Колко струва доставката на продукти в България?
Доставката на стоки на стойност над 300 BGN е напълно безплатна. Изпращането на поръчка с по-ниска стойност струва от 13 BGN. Разходите за доставка се заплащат от клиента. Минималната стойност на поръчката е 45 BGN.
Колко струва доставката на продукти до други страни?
Цената на доставката на стоки в чужбина зависи от държавата, до която трябва да бъде изпратена пратката. Разходите за доставка можете да намерите тук: Доставка и срокове за доставка >
Не изпращаме пратки до страни извън Европейския съюз.
Възможно ли е закупуване на продукти лично при вас или предлагате само чрез електронния магазин?
Ние сме онлайн магазин и не предоставяме възможност за лично закупуване или получаване на стоки в седалището на фирмата.
Какво трябва да направя, ако получа повредена пратка?
Пакетите са облепени с логото на нашата компания. Ако получената пратка има повредена лента или повредена оригинална опаковка и има подозрение, че с пратката е манипулирала трета страна, трябва да откажете да приемете пратката. Необходимо е да ни информирате за ситуацията и ние ще изпратим нова пратка възможно най-бързо.
Как ще разбера кога ще получа пратката?
Информация за изпращане на пратка от нашия склад ще бъде изпратена на имейл адреса ви. След като получите този имейл, можете да очаквате доставка в рамките на два работни дни. Можете да проверите състоянието на вашата поръчка, като влезете във вашия акаунт на www.supersklep.bg.
Може ли пратката да бъде изпратена на адрес, различен от този, който съм въвел при регистрация на акаунта?
При извършване на поръчка системата автоматично попълва данните за адрес за доставка, въведени при регистрацията. Адресът за доставка може да бъде променен във втората стъпка по време на въвеждането на поръчката и може да се различава от адреса, предоставен по време на регистрацията.
Какви документи ще получа заедно с доставените продукти?
Към всяка изпратена стока прилагаме данъчен документ, който е доказателство за покупка. При поискване можем да издадем и фактура с ДДС. Освен това продуктите, за които има изискване за това, се доставят с инструкция за употреба и гаранционна карта.
Как мога да разбера състоянието на поръчката си?
След като влезете във вашия акаунт, можете да разберете актуалното състояние на поръчката.
ПЛАЩАНЕ
Как мога да платя продуктите, закупени в онлайн магазина SUPERSKLEP?
Предлагаме избор при начините на плащане: банков превод, онлайн банков превод, PayU.
Искам да платя чрез банков превод? Възможно ли е?
Разбира се. Можете да изберете този начин на плащане, който е особено удобен при големи суми. Може да направите банков превод, след като получите имейл от нас, в който се посочва номерът на сметката и информация, че поръчаните продукти са готови за изпращане. Пратката ще бъде изпратена, след като необходимата сума бъде получена по нашата сметка. Това обикновено се случва на следващия ден след подаване на нареждането в банката.
Актуални и фиксирани ли са цените, които посочвате в сайта?
Информацията на уебсайта SUPERSKLEP, която се отнася за наличността и за цените, се актуализира ежедневно.
ОБРАБОТКА НА ПОРЪЧКАТА
Трябва ли да регистрирам акаунт, за да мога да пазарувам?
Не. Предлагаме на нашите клиенти възможността за пазаруване и без регистрация. Препоръчваме обаче да се регистрирате в електронния магазин, тъй като регистрираните клиенти могат да пазаруват по-евтино и да се възползват от специални предимства в рамките на нашата програма за лоялност.
Как изглежда регистрацията в онлайн магазина SUPERSKLEP?
Регистрацията изглежда така: Попълва се кратък формуляр, в който е необходимо да посочите основна информация за себе си. Това е информацията, която е необходима за обработката на поръчката. След регистрацията вие ще станете собственик на акаунт, благодарение на което ще имате общ преглед на вашите поръчки и др. По време на регистрацията ще изберете потребителско име и парола, които занапред ще използвате за влизане във вашия акаунт.
Какво ще получа, ако се регистрирам в онлайн магазина SUPERSKLEP?
Регистрирайки се в онлайн магазина SUPERSKLEP, вие автоматично създавате свой акаунт, до който има достъп само неговият собственик. Като титуляр на акаунт можете:
- да закупувате продукти,
- да проследявате текущото състояние на поръчката и да преглеждате историята на всички предишни покупки в онлайн магазина SUPERSKLEP,
- да се възползвате от предимствата, свързани с членството в нашата програма за лоялност.
По погрешка поръчах продукт, който не искам. Какво трябва да направя?
Ако погрешно сте поръчали продукти, които не ви интересуват, моля, свържете се с нас възможно най-бързо на имайл адрес: info@supersklep.bg или на телефон: +48 453 073 841. Можете също така да влезете във вашия акаунт в нашия онлайн магазин SUPERSKLEP и да анулирате нежеланата поръчка.
Трябва ли всяка поръчка да се потвърждава по телефона?
Нашите служители се обаждат на клиентите да потвърдят поръчка само в случай на съмнение. Това, което трябва да направите, е да потвърдите поръчката, като щракнете върху връзката от имейла, който всеки клиент ще получи веднага след като направи поръчката.
Къде мога да видя или да пробвам продуктите, предлагани в онлайн магазина SUPERSKLEP?
Правим всичко възможно, за да представим нашите продукти възможно най-добре. Всеки предлаган продукт се допълва от фотогалерия с изображения с висока резолюция. Всяка снимка може да бъде увеличена с кликване. Освен това подробно описваме продуктите и добавяме таблица с наличните размери. Ако имате някакви съмнения или въпроси, можете да се свържете с нас по всяко време на имейл адреса: info@supersklep.bg или на телефонния номер: +48 453 073 841 - обслужване на клиентите на английски език.
ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ, РЕКЛАМАЦИЯ
Мога ли да върна продукт, без да посочвам причината?
Ако се окаже, че поръчаните продукти не отговарят на вашите очаквания, в съответствие със Закона от 2 март 2000 г. За защита на потребителите, можете да върнете нежеланите продукти, без да посочвате причина в рамките на 30 дни от получаването им. Връщането е възможно само ако продуктите не са били използвани и не са повредени по никакъв начин. Продуктите трябва да бъдат изпратени за ваша сметка (по пощата) в оригиналната, неповредена опаковка. Трябва да бъдат приложени: Документ за връщане на продукта, оригиналният данъчен документ и номерът на банковата сметка, на който да бъде върната сумата за продукта.
Какво трябва да изпратя заедно с продукта, който искам да върна обратно в онлайн магазина SUPERSKLEP?
Всеки продукт, който искате да замените, върнете или рекламирате, трябва да бъде придружен от:
- оригиналния данъчен документ или фактура с ДДС,
- попълнен документ за замяна, връщане или рекламиране на продукт.
Как да поддържам обувките правилно? Каква повреда на обувка подлежи на рекламация?
Правила за правилна поддръжка и използване на обувки
Не получих гаранционна карта към продукта. Означава ли това, че поръчаните от мен продукти не са обхванати от гаранцията?
Ако даден продукт няма гаранционна карта, тогава в случай на рекламация е достатъчно да изпратите оригиналния данъчен документ или фактура. В този случай гаранционният срок за тези продукти е 1 година.
Собственик и администратор на уебсайта www.supersklep.bg е фирмата Cool Sport sp. z o.o. sp. k., която е със седалище в Полша: Handlowców 2, 32-085 Modlniczka. Фирмата е регистрирана в търговския регистър (под номер KRS: 0000658566 Sądu Rejonowego dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowniczego) на 10.01.2002 година.
ЛИЧНИ ДАННИ:
За да гарантираме пълна сигурност при използването на нашия сайт, разработихме Политика за поверителност. Правилата на актуалната версия на Политиката за поверителност са задължителни за всички клиенти при пазаруване в електронния магазин.
SUPERSKLEP си запазва правото да променя правилата на Политиката за поверителност, без предварително да известява за това клиентите на магазина.
Потребителят на уебсайта www.supersklep.bg е анонимен докато не направи първа покупка, абонамент за бюлетина или регистрация в уебсайта на магазина.
Регистрирането на акаунт и покупката в магазина SUPERSKLEP означава съгласие с търговските условия на електронния магазин и неговата Политика за поверителност, както и съгласие за използването и обработката на лични данни в съответствие със Закона за защита на личните данни от 29 август 1997 г. (Dz. U. z 2002r № 101 poz. z późn. zm).
Всички лични данни в нашата база данни ще бъдат използвани само с цел изпълнение на поръчки, включително издаване на документ за покупка и изпращане на продукти (което означава споделяне на лични данни с нашите търговски партньори, напр. куриерски услуги). Всеки потребител на уебсайта www.supersklep.bg има неограничени възможности да преглежда личните си данни, да ги променя или изтрие. За да можете да проверявате, редактирате или изтриете лични данни, трябва да влезете в www.supersklep.bg и да кликнете върху „Вашият акаунт“. Ако искате да анулирате акаунта си и да изтриете напълно личните си данни, моля, изпратете ни съобщение на info@supersklep.bg или се обадете на +48 12 635 98 61.
Никога не споделяме лични данни с трети страни. Единственото изключение е за призовка от съд, полиция, прокуратура или друг правен орган.
БЕЗОПАСНОСТ:
Всички лични данни се съхраняват сигурно в специално помещение и се защитават от неупълномощени лица на сървъри, определени за тази цел (защитени от firewallи др.). Данните, които се изпращат до нашия сървър (и особено данните, свързани с плащанията), се кодират чрез SSL протокол (Secure Socket Layer) и 128/256 битово криптиране. В резултат на това, ако бъдат прихванати трансмисии, тяхното дешифриране няма да е възможно. Само упълномощени служители на SUPERSKLEP имат достъп до лични данни.
ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКИ:
За да можем да изпълним поръчка, направена в електронния магазин www.supersklep.bg, трябва да получим необходимите данни, т.е.: име и фамилия, адрес за доставка, адрес на електронна поща и телефонен номер. Не можем да изпълним поръчка без тази информация. SUPERSKLEP си запазва правото да изпраща имейли, с цел да информира клиентите за състоянието на техните поръчки.
БЮЛЕТИН:
Всеки потребител може да се абонира за получаване за бюлетин от нашия магазин на уебсайта www.supersklep.bg.
Абонамент за бюлетин означава съгласие за получаване на имейли с информация за нови продукти, промоции, отстъпки и игри.
Винаги можете да се отпишете от получаването на бюлетин, като кликнете върху линка за отписване, който се намира във всички информационни имейли, изпратени от Supersklep. Отписването от бюлетина не означава закриване на акаунта.
БИСКВИТКИ:
„Бисквитките“ са малки файлове, които се записват на компютри, мобилни телефони и таблети, докато сърфирате в Интернет. Бисквитката обикновено съдържа името на уебсайта, от който произхожда, „продължителността на живота“ й (времето на съществуване на бисквитката), както и уникален номер, който идентифицира нашия браузър. Бисквитките не са вредни за компютрите или данните, съхранявани на тях. Стандартните настройки на браузъра обикновено позволяват използването на бисквитки без никакви ограничения. Потребителят може да промени обхвата и правилата за използване на бисквитки по всяко време чрез промени в браузъра.
Горепосочената Политика за поверителност предвижда авторско право в съответствие със Закона за авторското право и сродните му права. Забраняваме копирането и разпространението на текстовете, съдържащи се в Политиката за поверителност, с търговска цел.
Фирма:
Cool Sport sp. z o.o. sp. k.
Дан. №: PL677-19-50-257
BDO: 000025311
Седалище: ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka, Полша
Номер на сметката:
IBAN: BG41BNPA94401020093110
SWIFT: BNPABGSXXXX
Не предлагаме възможност за закупуване на продукти в централата на фирмата.
Обслужване на клиенти:
Тел.: +48 453 073 841 (обслужване на клиентите на английски език)
Тел: +48 453 073 844 ( українською мовою)
Работно време: 08:00-16:00 CET
Имейл: info@supersklep.bg
Защита на личните данни
Данни за контакт с Инспекцията за защита на данните: Wojciech Byrski, coolsport@inspektor-danych.info
Тези cookies са от съществено значение за правилното функциониране на нашия онлайн магазин. Те ни позволяват да обработваме сигурно поръчките, да ви запомним като регистриран потребител, когато преминавате към друга страница, или автоматично да попълваме данни за адреса, когато пазарувате онлайн. Блокирането на тези бисквитки в браузъра ви може да доведе до неправилно функциониране на уебсайта.
Освен че се използват за бизнес анализ, аналитичните бисквитки ни позволяват да разберем колко ефективно се използва нашият онлайн магазин, да идентифицираме страници, които се нуждаят от подобрение, или такива, които работят добре и са популярни. Важно е, че цялата събрана информация е анонимна и не можем да ви идентифицираме по нея.
Като анализираме поведението ви на сайта и предпочитанията ви за марката, можем да показваме персонализирани оферти за продукти, да правим промени във функционалността на сайта и да публикуваме рекламно съдържание. Вашите данни могат да бъдат използвани за подобряване на съществуващите системи и софтуер и за разработване на нови решения.
Съгласявайки се с тези cookies, вие ни позволявате да персонализираме рекламите според вашите интереси. С тяхна помощ партньорските компании като Facebook и Instagram ще могат да адаптират показваното съдържание по начин, който е полезен и подходящ за вас.